Γενικά Περί Άσκησης

Το πρόγραμμα άσκησης πρέπει να περιλαμβάνει αερόβια προπόνηση, προπόνηση δύναμης, ασκήσεις ιδιοδεκτικότητας και ευλυγισίας. Ακόμη βασικός παράγοντας για όλα τα παραπάνω είναι η σωστή και προσεγμένη διατροφή.
Ανάγκη φυσικής δραστηριότητας και σωστής διατροφής έχει ο καθένας μας, είτε είναι υγιής έφηβος, ενήλικας, άτομο μέσης ηλικίας, καθώς και άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το μυοσκελετικό τους σύστημα και προβλήματα υγείας γενικότερα.


ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Την αερόβια προπόνηση τη χρησιμοποιούμε για τη βελτίωση του καρδιαναπνευστικού και καρδιαγγειακού συστήματος και της αντοχής γενικότερα. Όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα πετύχουμε με αερόβια προπόνηση που σημαίνει παρατεταμένες προσπάθειες με χαμηλή ένταση. Οι δραστηριότητες που μπορούν να πετύχουν αυτό το είδος έντασης, είναι ασκήσεις που κινητοποιούν μεγάλες μυϊκές ομάδες, δηλαδή ασκήσεις όπως το έντονο περπάτημα, το τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων, η ποδηλασία, το κολύμπι, η κωπηλασία, το ανέβασμα σκάλας κ.α. Όλες αυτές οι δραστηριότητες μπορούν να γίνουν στην ύπαιθρο ή στον κλειστό χώρο ενός κατάλληλα εξοπλισμένου γυμναστηρίου. Η αερόβια προπόνηση αυξάνει την αντοχή και προάγει την κατανάλωση των λιπαρών οξέων, βοηθώντας έτσι στη μείωση του ποσοστού λίπους στο σώμα σε συνδυασμό με την κατάλληλη διατροφή.. Περισσότερα →


ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ

Η προπόνηση δύναμης είναι απαραίτητη για την ενδυνάμωση των μυών και την καλή λειτουργία του μυοσκελετικού συστήματος. Την αύξηση της δύναμης μπορούμε να την πετύχουμε με προπόνηση με ελεύθερα βάρη ή ειδικές μηχανές που μας προσφέρουν κίνηση και αντίσταση της επιλογής μας. Για την αύξηση της δύναμης απαιτείται σταδιακή επιβάρυνση κατά την προπόνηση.


PILATES

Το Pilates είναι μια μοναδική προπονητική μέθοδος που δίνει σημαντικά αποτελέσματα σε ανθρώπους όλων των ηλικιών και των δυνατοτήτων. Το Pilates απαιτεί τη συμμετοχή του σώματος και του μυαλού, εξασφαλίζει την ομοιόμορφη ανάπτυξη όλων των μυϊκών ομάδων προωθεί την ευλυγισία και τη σκελετική ευθυγράμμιση. Αυτό το αποτέλεσμα εμφανίζεται μόλις ενεργοποιηθούν οι μυς που αποκαλούνται “powerhouse”, οι βαθιοί κοιλιακοί μύες, οι γλουτιαίοι και οι μύες που περιβάλλουν τη σπονδυλική στήλη. Το προπονητικό πρόγραμμα που βασίζεται στο Pilates θα σταθεροποιήσει την πυελική και την ωμική ζώνη και συγχρόνως θα ενισχύσει ολόκληρο το σώμα. Το Pilates δίνει έμφαση στη ροή της κίνησης και στη χρήση πολλών μυϊκών ομάδων ταυτόχρονα. Η ελεγχόμενη αναπνοή και η συγκέντρωση είναι ουσιαστικής σημασίας σε ένα πρόγραμμα, κάνοντας το Pilates αληθινά ένα προπονητικό πρόγραμμα για το σώμα και το μυαλό. Η εστίαση γίνεται στην ποιότητα κάθε κίνησης χρησιμοποιώντας έξι βασικές αρχές:
Περισσότερα →


ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΙΔΙΟΔΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Οι ασκήσεις ιδιοδεκτικότητας συντελούν στη νευρομυϊκή συναρμογή μέσω της εκμάθησης της σωστής θέσης ισορροπίας του σώματος. Η αίσθηση της θέσης των αρθρώσεων, ειδικά προς το οριακό σημείο εκτός ισορροπίας, αναπτύσσει την αυτοματοποίηση της κίνησης και την αντίληψη για τη θέση και ισορροπία του σώματος. Η δυναμική σταθεροποίηση των αρθρώσεων γίνεται μέσω αντανακλαστικών που προέρχονται από το νευρικό σύστημα, (ιδιοδεκτικοί υποδοχείς). Η συνεχής επανάληψη βελτιώνει – εκπαιδεύει τους ιδιοδεκτικούς υποδοχείς για τον επαναπροσδιορισμό του εύρους κίνησης που πρέπει να βρίσκεται το σώμα για τη διατήρηση της ισορροπίας, (ουδέτερη θέση). Σαν ουδέτερη θέση αναφέρεται η θέση του σώματος που φορτίζει ελάχιστα τις αρθρώσεις, παρουσιάζει ελάχιστη μυϊκή ενέργεια και μέγιστη σταθεροποίηση. Η διατήρηση της θέσης του σώματος στην ουδέτερη θέση μπορεί να είναι στατική ή δυναμική.. Περισσότερα →


ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑΣ

Οι ασκήσεις ευλυγισίας συντελούν στην καλύτερη κινητικότητα των αρθρώσεων και στην αποφυγή τραυματισμών. Οι μύες χάνουν μέρος της ελαστικότητάς τους από την προπόνηση δύναμης, από ασκήσεις με περιορισμένη τροχιά κίνησης και πιθανόν από παλιούς τραυματισμούς..
Περισσότερα →


HOME SERVICES

Αναλαμβάνουμε και την κατ’ οίκον εξυπηρέτηση σας αποστέλλοντας έναν από τους έμπειρους και άρτια εκπαιδευμένους γυμναστές μας στο χώρο σας (σπίτι, γραφείο, κ.λ.π.) ή και σε εξωτερικό χώρο( γήπεδα, πάρκα, κ.α.).


OUTDOOR

Για όλους εσάς πού δεν έχετε χρόνο για μετακινήσεις ή που η μετακίνηση είναι προβληματική για εσάς, (μακρινές περιοχές, χρόνιες παθήσεις, τραυματισμός, κ.λ.π.). Η δομή και η οργάνωση των προγραμμάτων σας γίνεται με βάση την αξιολόγηση των δοκιμασιών – μετρήσεων και τον εξοπλισμό που εσείς διαθέτετε ή εμείς σας παρέχουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Το Outdoor training δεν είναι τίποτε άλλο από γυμναστική σε εξωτερικό χώρο (πάρκο, στάδιο) η μακριά από την πόλη(παραλία,βουνό) που έχει στόχο να μας φέρει σε επαφή με το σώμα και το πνεύμα μας την ίδια στιγμή που μας βοηθάει να γυμναστούμε καλύτερα από ποτέ.
Περισσότερα →


SPINNING®

Το Spinning® είναι ένα ομαδικό πρόγραμμα αερόβιας προπόνησης προσομοίωσης ποδηλασίας με την χρήση στατικών ποδηλάτων. Διδάσκεται από εκπαιδευμένους γυμναστές που με την χρήση δυνατής μουσικής σας ωθούν να ξεπεράσετε τα όρια σας. Είναι κατάλληλο για γυναίκες και άντρες όλων των ηλικιών και χρησιμοποιείται επίσης για αποκατάσταση τραυματισμών λόγω της μειωμένης επιβάρυνσης στα γόνατα. Το Spinning® θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση, να ξεφύγετε από την καθημερινότητα διασκεδάζοντας και να χάσετε βάρος.


ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η σωστή διατροφή αποτελεί για τα άτομα που γυμνάζονται σημαντικό τμήμα του προγράμματος εκγύμνασης. Η διατροφή επιδρά δυναμικά στην παραγωγή ενέργειας, στην αποκατάσταση, στην αντοχή, στην ανάπτυξη και στην άμυνα του οργανισμού. Σπουδαίο ρόλο παίζει η ποσότητα αλλά και η ποιότητα των διατροφικών στοιχείων, ανάλογα με το είδος της προπόνησης και το στόχο του γυμναζόμενου.